- ابتدا محصول مورد نظر را انتخاب میکنید.
- سپس روی گزینه “افرودن به سبد خرید” کلیک میکنید.
- در پایین صفحه روی گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک میکنید.
- در این مرحله باید اطلاعات مورد نظر هر فیلد را وارد کرد کنید. (دقت داشته باشید که اطلاعات و ایمیل شما صحیح درج شده باشند، زیرا در صورت صحیح نبودن اطلاعات بسته شما ارسال نخواهد شد. چراکه پس از ارسال ماموران محترم تیپاکس نمیتوانند کد رهگیری را برای شما ارسال کنند و بسته شما در وضعیت نامعلوم قرار میگیرد.)
- پس از این مراحل وارد درگاه پرداخت میشوید.
- پس از پرداخت نیز سفارش شما در وضعیت “در حال انجام” قرار میگیرد.
- سفارش از سمت تیم ایران ال پی پیگیری شده و زمانی که در حال بسته بندی باشد برا شما پیامکی تحت عنوان” تکمیل شده” ارسال میشود.
- سفارش به تیپاکس تحویل داده میشود.
- کد رهگیری از سمت تیپاکس برای شما ارسال میشود.
- بسته پس از چند روز کاری بدست شما میرسد.
سوالات متداول
موجودی و قیمت
چرا قیمت های شما پایین تر از همه جا هست؟
حمل و نقل
چه روش های حمل و نقل موجود است؟
آیا ارسال بین المللی دارید؟
چه مدت طول می کشد تا بسته را دریافت کنم؟
بسته بندی محصول به چه صورت انجام میشود؟
پرداخت
چه شیوه های پرداختی مورد قبول است؟
آیا خرید آنلاین ایمن است؟
سفارش
چگونه سفارش بدهم؟
آیا برای ثبت سفارش نیاز به یک حساب کاربری دارم؟
چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
گارانتی
مهلت تست چه مدت هست؟
شرایط مهلت تست به چه صورت هست؟
تمام کارتهای استوک دارای یک هفته مهلت تست هستند.
تمام کارتهای استوک از زمانی که به دست شما میرسند تا یک هفته مهلت تست دارا هستند.
تمامی سفارشات خارج از شیراز از طریق تیپاکس ارسال میشوند.
اگر سفارش در شیراز ثبت شده باشد همان روز از طریق پیک ارسال میشوند.
دقت داشته باشید در صورتی که شهر مدنظرشما تیپاکس نداشته باشد باید در قسمت توضیحات در هنگام ثبت سفارش درج کنید که از چه طریقی برای شما ارسال شود.
بسته ها فقط از طریق پست ارسال نمیشوند.
تمامی روزها بجز روزهای تعطیل بستهها ارسال میشوند.
شما میتواند سفارشات خود را از طریق پیامکی که تیپاکس برای شماره شما ارسال میکند، پیگیری کنید.
پیامک حاوی اطلاعات شما و کدرهگیری میباشد.
فروشگاه شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 8 شب و پنج شنبه از 9 صبح تا 3 بعد از ظهر باز است.
اعضای تیم پشتیبان به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.